شرکت هواپیمایی ایتالیایی «ایتا» امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد: به دلیل تحولات ژئوپلیتیکی در خاورمیانه و برای اطمینان از امنیت مسافران و خدمه، تعلیق پروازها به مقصد و از مبدا تل‌آویو تا هشتم آگوست (۱۸ مرداد) تمدید شد.

تعلیق پروازهای شرکت هواپیمایی ایتالیا به تل‌آویو تا ۱۸ مرداد تمدید شد

در بحبوحه تشدید تنش‌ها در خاورمیانه، پیش از این شرکت هواپیمایی ایتا (ITA) پروازهای خود به پایتخت لبنان را نیز تا ۶ آگوست (۱۶ مرداد) به حالت تعلیق درآورده بود.

از سوی دیگر، هواپیمایی ایرفرانس نیز امروز (سه‌شنبه) خبر داد که به دلیل افزایش تنش‌ها میان رژیم اسرائیل و لبنان، بار دیگر تعلیق پروازهای خود بین پاریس و بیروت را تمدید کرده است.

«ایرفرانس» در بیانیه جدید خود با اعلام اینکه پروازهای بین پاریس و بیروت را تا ۸ آگوست (۱۸ مرداد) لغو کرده است، افزود که از سرگیری پروازها منوط به ارزیابی جدید از وضعیت منطقه خواهد بود.

در حالی که به دلیل تجاوزات رژیم صهیونیستی به بیروت و تهران از جمله ترور «فواد شکر» از فرماندهان حزب الله و همچنین به شهادت رساندن «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس، نگرانی‌ها در مورد احتمال گسترش تنش‌ها در منطقه افزایش یافته است، تعدادی از خطوط هوایی پروازهای خود را لغو یا تعلیق کرده‌اند.

 شرکت هواپیمایی هلندی «کی‌ال‌ام» نیز اخیرا اعلام کرد که بنا به دلایل امنیتی در خاورمیانه پروازهای خود به تل‌آویو را دست‌کم تا ماه اکتبر (مهر ماه) لغو کرده است.

همچنین شرکت هواپیمایی «دلتا» آمریکا پروازهای خود از نیویورک به مقصد تل آویو را تا ۳۱ آگوست (۱۰ شهریور) لغو کرده است.

پیش تر خطوط هوایی یونایتد ایرلاینز و امریکن ایرلاینز نیز پروازهای خود به تل آویو را به حالت تعلیق درآورده‌ بودند. همچنین خطوط هوایی اروپایی ایر مالتا و ایرلاین پرتغالی تَپ (TAP) هم پیش از این پروازهای خود به رژیم اسرائیل را لغو کرده‌ بودند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.